Weboldal vs. PDF

Ma azzal szenvedtem, hogy csináljak egy PDF önéletrajzot is, meg ezzel együtt ugye Word formátumban is, mert a legutóbb voltam olyan szerencsétlen, hogy ez utóbbit nem mentettem el, így amikor módosítani kellett volna, nem tudtam.

Eddig ugye úgy jelentkeztem, hogy létrehoztam egy weboldalt és oda töltöttem fel az önéletrajzomat HTML-ben. Ezt a linket szoktam elküldeni üzenetben.

Azért álltam neki most mégis PDF-et gyártani, mert kaptam olyan kritikát, hogy a HR-es azért nem nyitja meg a linket, mert fél, hogy vírus. Aztán kialakult egy kisebb vita arról, hogy ha már olyan nagyon szeretnék vírust küldeni, akkor PDF-el is ugyanúgy meg lehet csinálni, de ezt hagyjuk is.

A válasz ugyanis egyik esetben sem az volt, hogy "bocsi, de nem vagyok hajlandó megnyitni", hanem az, hogy lemaradt, küldjem el megint. Picit nagyobb esélyt látok arra, hogy lusták voltak elolvasni a szöveget.

Legutóbbi esetben úgy próbáltam kicselezni a rendszert, hogy üres dokumentumot küldtem, és mellette szövegben a linket, és gyakorlatilag azonnal jött a válasz, hogy küldjem el megint, mert csak egy üres ablak jelenik meg, alatta meg az én eredeti üzenetem, amiben leírtam, hogy ne nyissa meg a PDF-et, mert üres.

Kedves HR-esek, ha olvassátok ezt, kérlek titeket, hogy olvassátok el a csatolt üzeneteket is! Értem, hogy az esetek nagy többségében ugyanaz az automata sablon szöveget hagyják benne a jelentkezők, de néha azért mást is szoktak írni annak reményében, hogy ez esetleg előnyt jelent. (Persze nem fog, de ez most teljesen mindegy.)