Töltögessél!

A múltkor írtam róla, hogy mennyire idegesít, hogy minden céghez egyesével regisztrálhatok. Azóta ezt nagyjából elfogadtam, mármint nem olyan értelemben, hogy "igazatok van", hanem inkább "idióta, értelmetlen baromság, de sajnos muszáj, különben az életben nem szerzek munkát" módon.

Szóval már épp az elfogadás útjára léptem, jól van, rászánhatok pár percet az életemből, hogy regisztráljak, na meg hátha ez jelzi azt is, hogy komolyak a szándékaim. Végül is ha mást is ennyire irritál, mint engem, akkor kevesebben fognak jelentkezni.

Viszont eddig csak olyannal találkoztam, ahol regisztráció után feltölthettem önéletrajzot meg pár alapvető adatot kellett kitölteni, mostanában meg olyanok jönnek szembe, ahol a komplett életutadat kikérdezik. Na, azt már nem pár perc megcsinálni, pedig nekem aztán nincs sok beírnivalóm. 

Ezután persze még mindig feltöltheted a CV-det, de hogy minek, azt senki nem tudja...