Interjú

Felhívtak egy munkaközvetítőtől, ahová jelentkeztem. Sima irodai munka volt, semmi képzettség, semmi extra.

Rákérdeztek a fizetési igényemre, azt nagyjából belőttem, kiderült, hogy kevesebb, de mondtam, hogy oké, végülis beleférhet, ha olyan a munka. Mondjuk jobban örültem volna, ha nem holnap van az interjú, de belementem.

Most azt fogom csinálni, csak úgy kísérletképpen, hogy teljesen őszinte leszek az interjún. Végül is inkább nem akarom a munkát, mint igen, úgyhogy ha nem vesznek fel, akkor elértem a célom, és közben ki is derülhet, hogy nem is lenne ez olyan rossz.

Persze ilyenkor szokott lenni a két szék közül a pad alá eset, pl. kiderülhet, hogy tetszene a munka, de mégse vesznek fel.

Most kivételesen időzítettre teszem ezt a bejegyzést, úgyhogy csak akkor fog kikerülni, mikor már vége az interjúnak. Paranoia felsőfokon, főleg az olvasottságot nézve (gyakorlatilag 0).