Kajarendelés - szállítási költség

Az utóbbi időben elég nagyra nőttek a szállítási díjak kb. mindenhol, a Netpincér meg amolyan monopolhelyzetbe került, és megcsinálta a Netpincér GO-t. Kíváncsi vagyok, vajon van-e a kettőnek köze egymáshoz.

Most láttam egy újabb ételrendelős oldal hirdetését, úgyhogy nagy lelkesen rögtön regisztráltam is, mivel a Netpincért nem vagyok hajlandó használni, úgyhogy kicsit beszűkültek a lehetőségeim.

Persze a kilistázott éttermeknél nincs feltüntetve a szállítási díj, amit már eleve nem értek. Komolyan nem számít az embereknek ez a pluszköltség? Vagy ők (a rendelős oldal) hiszik azt, hogy nem számít? Esetleg csak reménykednek, hogy elsiklik az ember efölött az apró részlet fölött?

Kiválasztottam random egy éttermet, hátha ott kiírják, de nem, a kosár üres, és nem is lehet rákattintani. Aztán az ember összeállítja a rendelését, de jobb oldalt, a kosárnál MÉG MINDIG nem szerepel a szállítási költség. Gyakorlatilag csak a legutolsó pillanatban derül ki, nálam ennél éppen 690 Ft lett volna, ami amúgy a rendelésem értékének a negyede.

Szeretném azt hinni, hogy csak azért van, mert most indult az oldal, de sajnos túlságosan el van rejtve ez ahhoz, hogy véletlen legyen. Gondolom, inkább úgy voltak vele, hogy már nagyon éhes vagy, és nagy nehezen kiválasztottál mindent, be fogod nyelni azt a 690 Ft-ot.

Egyébként emiatt a Wolt-ot se használom, utóbbi időben már csak az éttermek saját honlapján rendelek, vagy esetleg Bolt-tal. Persze nem mehetek nagyon a trendek ellen, és az az érzésem, hogy ki fog halni ez az ingyenes (vagy max 300 Ft-os) szállítás dolog, pont azért, mert kevés cégnél összpontosul az egész, és az emberek többsége azt fogja használni, nem pedig regisztrálni 50 különböző étterem honlapján (már ha egyáltalán van honlapjuk). Ha meg már 1000 Ft-os szállítási díjak lesznek, akkor az fog normálissá válni, és majd szépen hozzászoknak.

Szerk.: írtam ennek a fent emlegetett oldalnak, és azt válaszolták, hogy dolgoznak rajta. Kíváncsi leszek. Mondjuk nekem fura, hogy ez eddig kimaradt, de legyünk jóindulatúak. Sajnos a fent vázolt trend attól még nem fog megváltozni.